2012. április 22., vasárnap

"Készülés" az érettségire

 Balga (ám rám teljesen jellemző) módon, nemcsak megcsináltam ezt a blogot, hanem molyon jelentkeztem egy kihívásra is. Érettségi előtt nagyjából két héttel. Az ember ilyenkor (nem én) tanul. Főleg, ha rezeg a lába alatt a léc valamiből (mint nekem..). Sajnos van egy olyan rossz tulajdonságuk a dolgoknak, hogy akkor kezdenek rettentően érdekessé válni, mikor épp pont nem azzal kéne foglalkoznom... Na mindegy. Csak átsegítenek a felsőbb hatalmak ezen is. :D
 Ha már említettem a kihívást, elmondom mit fogok újraolvasni 1 éven belül:
  1. F. H. Burnett: A titkos kert
  2. ugyancsak tőle: A padlásszoba kis hercegnője
  3. Lucy Maud Montomery: Anne otthonra talál
  4. L. M. Montgomery: Emily- A tűzpróba
  5. Lázár Ervin: Bab Berci kalandjai
  6. Jane Austen: Büszkeség és balítélet
  7. Michael Ende: Momo
  8. Audrey Niffeneger: Az időutazó felesége
  9. Stephenie Meyer: Hajnalhasadás
  10. Jay Asher: Tizenhárom okom volt
A feladat konkrétan az, hogy 10 kedvenc már olvasott könyvet kell újraolvasni, és összefoglalni molyon. Sokkal többet is fel tudtam volna sorolni, például az Anne vagy az Emily összes kötete. :D
 Előzetesben még annyit, hogy kettőtől valószínűleg sírni fogok (pedig nem szeretek), mégpedig Az időutazó feleségétől és a Tizenhárom okom volt-tól. De most már többet nem fecsegek, mert a végén nem lesz mit írnom utánuk. Hamarosan úgyis jövök majd velük. :D

U.i.: Megint csak matek helyett írtam ezt a bejegyzést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése