2012. augusztus 11., szombat

Engem is elért a blogdíj

 Úgy láttam néhány ember talán már unja a játékot ami körbejárta a blogokat, én viszont örömmel olvastam mindenki válaszait és boldoggá tesz, hogy Szellem engem is bevont.

A játékszabályok:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/ visszajelölés

Íme hát a tények rólam:
  1. Vegetáriánus vagyok születésem óta, mert allergiás vagyok az állati fehérjékre, de ha ehetnék húst akkor se tenném, mert sajnálom az állatokat.
  2. Kedvenc állatom a macska, mióta eszemet tudom bolondultam értük, de csak 9 éves koromban kaptam az első kettőt, mikor kertes házba költöztünk; most 9 gyönyörűségem van plusz 2 befogadott imádni való kutya.
  3. Szeretnék nyitni majd állatmenhelyt, mert szívem szerint az összes kidobott állatot befogadnám.
  4. Imádom a gyerekeket, és csak azért nem jelentkeztem óvónő képzőbe, mert a korán kelés nem nekem való.
  5. Ebből rájöhettetek, hogy rendkívül lusta vagyok.
  6. Az érettségire is csak előző nap készültem.
  7. Nincs annyi pénz a földön, mint amennyit én képes volnék elkölteni könyvekre.
  8. Olvasás közben képes vagyok teljesen kizárni a külvilágot, bárhol legyek is.
  9. Imádok aludni, mégis mindig későn fekszem le, mert általában valami elterel.
  10. Az ihlet szinte mindig késő este/ éjjel jön, különösen akkor, mikor korán kéne feküdnöm vagy tanulnék.
  11. A barátom karácsonykor egy saját maga által készített vasrózsával lepett meg. Gyönyörű.
Szellem kérdései: 
1. Estél már bele egy könyv szereplőjébe úgy igazán, fülig? Ha igen, ki volt az, melyik könyvből és miért? 
Hát, ezt így visszagondolva nehéz megmondani, de talán Sambe a Shiverből. Grace és az ő kapcsolata az ami a legjobban leírja az én elképzelésemet a szerelemről.
2. Miért indítottál blogot? (Vagy ha nincs: Miért olvasol blogokat?) 
Mert hatalmas a közléskényszerem és szeretek írni, itt pedig csiszolni tudom ezt (és addig sem az ismerőseimnek kell hallgatnia :P )
3. Melyik kategóriába tartozol: aki csak megfelelő hangulatban és elég szabadidő mellett olvas, vagy aki akármikor, akárhol, akár ha csak van két perce felcsapni egy könyvet?
Az utóbbiba. Voltak is már problémáim ebből adódóan. :D
 4. Mi a legextrémebb hely, ahol eddig olvastál? (pl: 10. emelet ablakából lógva)
Nem igazán tudom megmondani, de sok helyen olvastam már, pl.:utcán gyaloglás közben, villamoson, buszon, autóban, vonaton, játszótéren, egy kád vízben, evés közben, tanóra alatt...
 5. Szoktál felhőket nézegetni? Esetleg gyakran látsz is bennük valamilyen formát?
Régebben gyakran nézegettem, sőt beszélgetéseket is lebonyolítottam velük a fejemben, még ált. iskolás alsós koromban (akkoriban magányos voltam). Bizony, hogy látok. De miket! Láttam már a régi uszkárunkat, sárkányt, hintót, hableányt és még sok egyebet.
6. Ha tanácsra van szükséged, mit olvass legközelebb, kihez fordulsz és miért bízol meg az ízlésében?
Nem igazán szoktam megkérdezni másokat, és leginkább a saját ízlésemben bízok. Viszont ha valamit kinéztem, azt mostanság szeretem megnézni néhány könyves blogon, ahol azt vettem észre, hogy a blogger ízlése hasonlít az enyémhez.
7. Könyvvásárláskor befolyásol a borító? Volt már esetleg olyan, hogy csak a borító alapján választottál?
Igen, befolyásol, de még nem vettem úgy könyvet, hogy előtte bele ne olvastam volna. Néha csalóka tud lenni a borító.
8. Olvasol párhuzamosan több könyvet is? Indokold!
Hogyne. Legutóbb az egyiket gépen olvastam, de mennem kellett valahová, ezért amit kivettem újonnan a könyvtárból azt magammal vittem, hogy legyen mit olvasnom. De olvastam már 5-6 könyvet is egyszerre, vagy mert mind érdekelt vagy mert egyiket sem találtam túl izgalmasnak ahhoz, hogy kizárólag arra koncentráljak.
9. Befolyásol a könyv szerzőjének származása?
Nem.
10. Szereted az idézeteket? Ha találsz egy tetszetős mondatot, kiírod magadnak?
Szeretem, de erősen megválogatom őket, mert nem kedvelem a kliséket. Ahhoz, hogy kiírjam valahová eredetinek kell lennie, nem holmi elcsépelt dolognak. De ha találok ilyet szeretem lefirkantani, akárcsak a határidőnaplómba.
 11. Ha a jó tündér azt mondaná, kívánhatsz egy könyvet, melyik lenne az? Miért?
Őszintén szólva nem tudom. Mindig hosszú lista van a fejemben a megszerzendő könyvekről, ezért nehéz választani. Talán a Vörös oroszlánt Szepes Máriától. De az is két részes. :( És azért, mert már sokszor kiolvastam, de nem az enyém.

Akiket rendszeresen olvasok azok már többszörösen válaszoltak kérdésekre, így én már nem kérdezek.
Búcsúzóul a két nagyobb kölyökről mutatok képet :) Az elsőn Szofi van, aki igazi harcos, a másodikon pedig Igor, akinek azóta már felemás szeme van: a bal kék maradt, a jobb pedig sárga.








     

4 megjegyzés:

  1. cicák :)Én is így vagyok az állatokkal, ha sok pénzem lenne, biztos segítenék nekik...

    VálaszTörlés
  2. nem is tudom mi lesz velem szeptembertől, hogy nem tudom majd őket naponta simizni.. koliba legjobb tudomásom szerint nem lehet állatot vinni :(

    VálaszTörlés
  3. A 3. ponttal én is így vagyok, bár ha tehetném akkor már ebből a kis lakásból is állatotthon lenne :)
    Azoknak a csöppségeknek meg milyen öt csillagos szobájuk van, rá is van írva, hogy "Five Stars" :D Nagyon édesek :)

    VálaszTörlés
  4. A nevükben is köszönöm a méltatást, azóta már nagy vadócok. Főleg Szofi. Múltkor megsimogattam és beleharapott a tenyerembe... Bizony, Five Stars. Az én macskáimnak a legjobb szállás jár. :D

    VálaszTörlés