2012. augusztus 30., csütörtök

Esti nyafogás

 Könyörgöm, valaki billentsen hátsóba! Rengeteg könyvvel el vagyok maradva. Igaz most írtam egy postot végre- kedvelt időtöltésem: az alvás rovására. Ha tudnátok hány bejegyzést kéne publikálnom... de pihenni is kéne valamikor, mert eléggé betáblázott a hetem a suli jóvoltából, és még macska szittelni is napi több órát, mert Szofi nem bírja a kereteket (jobban mondva a kerítéseket) és az ember lánya így teremtsen egyensúlyt a dolgok közt..
Az iskolára visszatérve: tegnap mentem fel Pestre beiratkozni, holnap mehetek évnyitóra. (Mégis, ennek van valami értelme? Aki szövegel az is unja, aki hallgatja még inkább.) A nap poénja pedig: a koli valahogy nem tudott róla, hogy engem fel kellett volna venniük (már most résen kell lennem ennek a sulinak a titkárságával). De akivel beszéltem telefonon ez ügyben az nagyon szimpatikus volt, azt ígérte a várólista elejére rak, és miután szombat délelőtt beköltöznek hozzájuk az emberek felmérik a terepet, és este értesítenek, hogy nyertem-e egy ágyat vagy sem. Szóval vasárnap így vagy úgy ismét lesz egy utam fel a fővárosba, és remélhetőleg már csak következő pénteken térek haza (a koliból!)
Másrészt, hogy ezt még szebbé tudjam tenni, pénteken az évnyitóról haza kéne érnem az este 6-kor kezdődő táncpróbámra, majd másnap újra elmenni a próbára és az utána következő fellépésre, így este már bármit írnak/mondanak nem lesz erőm majd ugrálni örömömben vagy siránkozni..
A végére pedig jöjjön egy kis gyűjtés, ami kicsit jobb kedvelt csinált nekem, és remélem titeket is felderít :)

 





2 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon jól néznek ki ezek a képek, bár engem csak letörnek, hogy most nem tudok ilyet enni. Bár az a csokis epres nyalánkság elég könnyűnek tűnik, akár jégkockatartóban is elkészíthető :o)
    Remélem a koli gondok megoldódtak és nem kell az utcán aludnod :o)

    VálaszTörlés
  2. :/ Nem akartam senkit elszomorítani..
    Igen, megoldódtak szerencsére, ezt a másik blogomon meg is írtam, meg néhány szösszenetet, h spórolok. De hosszú a suli, most is túl fáradt vagyok hozzá, hogy egy rendes bejegyzést írjak, inkább megyek és kialszom magam.

    VálaszTörlés