2012. augusztus 8., szerda

Élek! (és bőszen könyvmolyoskodom)

 Vagy jó két hónapja nem írtam egy kukkot se, mert érettségi volt, aztán meg felengedtem, hogy vége és végre élvezhetem a nyarat aztán meg valahogy elfelejtettem, hogy van ez nekem. De most újra itt vagyok, tele könyv élményekkel :D .
 Egyébként már rég szerettem volna visszatérni, csak nemigen adódott olyan helyzet, hogy késő éjjelig gépnél legyek (ha meg mégis, akkor olvastam).
 Többek közt el akartam mesélni, hogy az Ui.: Szeretlek-ért úgy odavoltam, aztán mikor megemésztettem rájöttem, hogy utálom a főszereplőt. Visszatekintve nem értettem, hogy tudott annyira levenni a lábamról ez a könyv, de végül arra a megfejtésre jutottam, hogy maga téma- hogy meghal egy szeretted és neked tovább kell lépned- jó. Lenne. De a szereplők... Holly karaktere utólag nagyon idegesített. Lelkileg gyenge, egyik buliból ki a másikba be- típus, akinek az a lényeg, hogy legyen vadiúj ruhája a következő partira, először a szülei irányították az életét, aztán meg a férje- ameddig meg nem halt- (aki mellesleg a tökéletes ember megtestesítője). Szóval teljesen felszínesre sikeredett számomra Holly, viszont a könyv javára legyen írva, hogy amíg olvastam élveztem, és csak később jöttem rá, hogy milyen olcsó is ez a mű. Nekem egy jobbfajta Meg Cabot regényt juttat azóta az eszembe.

 Aztán.. nagyon rég kiolvastam már A szabadulást, próbáltam is írni róla, de akkor nem ment. Pedig az aztán mély benyomást tett rám. De az előzőleg említett regény miatt már óvatosabb is voltam, mert nem akarok még egyszer abba a hibába esni, hogy a könyv hatása alatt vagyok még, mikor véleményezem.  Majd mostanság igyekszem behozni a lemaradásomat, remélem sikerrel.

 Bevallom tisztességesen, szoktam netről letölteni ingyen könyveket és gépen olvasni, bár jobb szeretem én is, ha a két kezem közé tudom fogni és hurcolni magammal mindenhová míg ki nem olvasom. De a világon nincs annyi pénz, mint amennyit én el tudnék költeni könyvesboltban és nem utolsó sorban van ami annyira érdekel, hogy nem vagyok képes sokat várni rá. Így aztán nagyon megörültem mikor felfedeztem nemrégiben egy újabb könyvletöltős oldalt, ahonnan azonnal a gépemre vándorolt Az éhezők viadala mindhárom része és a Soulless. A trilógiát egy hét alatt kiolvastam, majd azokról is kéne írnom véleményt, a másikba még nem kezdtem bele.

 Úgy érzem kissé ugráltam a témák közt, de hát sok minden történt mióta utoljára itt jártam, így többször vissza is kellett térnem egy-egy dologhoz, mert még eszembe jutott hozzáfűznivaló.
Ja, és rá kellett jönnöm, hogy mennyire hiányzott nekem a többi könyves blog olvasása.  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése