2012. május 17., csütörtök

Rendhagyó bejegyzés

 Valamelyik nap beszélgettem egy kedves ismerősömmel filmekről, mégpedig olyanokról, amiknek van valami mondanivalója számunkra, amit ajánlanánk a gondolkodni szerető embereknek. Kiderült, hogy Vuronika szereti a drámákat (amit régen el nem tudott volna képzelni), és a hideg kirázza a Drive!-stílusú filmektől. Most szeretnék itt összegyűjteni néhányat, ami nekem nagy kedvencem a gondolkodós filmekből. Számomra ezek azok, amelyeket csak azért szeretnék elfelejteni, hogy mikor újra látom, ismét ugyanúgy átélhessem, mint elsőre.
  • A remény rabjai
  • A bakancslista
  • A békés harcos útja
  • Holt költők társasága
  • A jövő kezdete
  • Mennyei próféciák
  • A felolvasó
  • Nevem: Khan
  • Az ördög ügyvédje
  Nektek melyek azok a filmek, amik ezt a hatást váltják ki? :)

2 megjegyzés:

  1. A felolvasó engem is elgondolkodtatott, emlékszem nyáron elmeséltem az egész filmet az ismerőseimnek, és az a rossz az egészben, hogy mindenféle állásponttal egyet tudok érteni...

    Egy makulátlan elme örök ragyogása, nekem ez is ilyen, meg még van sok, de esküszöm, most nem tudom összegyűjteni őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, A felolvasó szerintem is ilyen, nehéz kérdéseket vet fel, és szinte lehetetlen eldönteni, kinek az oldalán van az igazság, mert igazából mindenkién.
      Egy makulátlan elme örök ragyogását még nem láttam, de kíváncsi vagyok rá, majd egyszer megszerzem.
      Az jó, ha nem tudod összegyűjteni- akkor sok kiemelkedő filmet láttál már. :) Most jutott nekem is eszembe még néhány..

      Törlés