2012. május 14., hétfő

Visszatérés a könyvek birodalmába

 Azt kell mondjam, egyszerűen dalolt a lelkem, amikor csütörtökön az utolsó írásbelim után végre a könyvtárban voltam, és 3 igencsak vaskos kötettel gazdagodtam néhány hétre. Az igazat megvallva, már egy hét elteltével vissza tudnám vinni, mert ha jó könyv kerül a kezembe és időm is van, akkor nagyon gyorsan olvasok- kettőn már túl is vagyok. Viszont most túl fáradt vagyok, hogy bejegyzést írjak róluk, majd ha kialudtam magam. De ezt azért már muszáj volt közölnöm az eddig még nem létező olvasótáborommal, nehogy tovább álljatok, mert nem írok...
 Ha már mondtam, h voltam könyvtárban, azt is megmutatom, mit hoztam ki:




Stephenie Meyer: A burok John Irving: Árvák hercege Cecelia Ahern: Ui.: Szeretlek

 Szóval hamarosan jövök  ezeknek a véleményével ;)

4 megjegyzés:

  1. Az utolsó kettő nagyon érdekel. Egyébként fel akartam jelentkezni rendszeres olvasónak, de nem találom, hogy hol kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is pont azt keresem.:D nem baj, majd beteszem a linket a blogsávba, én úgyis onnan szoktam nézelődni.

      az árvák hercege nálam is itt pihen a polcon, kíváncsi vagyok, mit fogsz mondani rá.

      Törlés
    2. @Zenka: Az kimaradt :$ de pótolom!
      Az Ui.:Szeretlekről meg most írtam meg a véleményem; még kicsit sután, de előbb-utóbb csak belejövök. :)

      @Nima: Hát, már csak az a könyv van hátra, de ha elkezdem és jó, akkor gyorsan kiolvasom, és írok majd egy bejegyzést róla.

      Ja, és juhé, Ti vagytok az első kommentelők! ^^

      Törlés
    3. Ui.: Nem tudom, hogy kell úgy írni, h akiére válaszolok, annak ki legyen emelve a neve.. sebaj, majd erre is rájövök... Addig is elnézéseteket kérem. Még tanulom ezt. :D

      Törlés