2012. május 16., szerda

Újabb könyvtári szerzeményem

A mai újabb kirándulás eredményeként kivettem a könyvtárból Justin Cronintól A szabadulást. Valahol valaki ajánlotta, és én azt mondtam magamban: miért is ne? Legfeljebb ha nem tetszik, majd nem olvasom ki (bár ilyen elég ritkán fordul elő velem). Most néztem meg: 834 oldalas. Egy darabig elleszek vele. :D Más miatt mentem be, de semmit nem találtam azok közül, amit kerestem sajnos. Ilyen lett volna például a Csontváros, amit Szellem nagyon ajánl, vagy Cecelia Aherntől az Ahol a szivárvány véget ér, ami ugyancsak jó kritikát kapott több embernél is.
 Amúgy el is kezdtem olvasni hazafelé a buszon, de még nem tudom tetszik-e, ahhoz túlságosan az elején tartok. Majd jövök a véleménnyel! :)
Justin Cronin: A szabadulás

4 megjegyzés:

  1. dejódejó, ez nekem nagy kedvencem, de sajnos kevés emberből váltott ki hasonló rajongást, mint belőlem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a borító azt ígéri, hogy végig szorongani fogok olvasás alatt. Így van?

      Törlés
    2. Hát, én valóban mindig aggódtam valakiért a történet folyamán, de attól még lebilincselőnek találtam. Hamarosan írok róla bővebben..

      Törlés
  2. na, majd meglátjuk beleszeretek-e. :D eddig tetszik (de még csak a 81. oldalon tartok)

    VálaszTörlés