2012. május 1., kedd

Sarah tündérmeséje

 Végre nekiláttam,  és 1 óra alatt gyorsan kiolvastam ma az egyik nagy kedvencemet, A padlásszoba kis hercegnőjét, mert már égett a bőr az arcomon, hogy vagy két hete bejelöltem molyon, hogy olvasom, és azért ez nem egy megerőltetően hosszú könyv...
 A lényegre térve: általános elsős koromban kaptam valakitől, és már akkor sem volt új. Mary Poppinssal együtt gyerekkorom egyik meghatározó története lett, s a mai napig szívesen olvasom. Valahányszor rossz dolog történt velem, előkaptam ezt a könyvet és a kis Sarah Crew megpróbáltatásaival és szerencséjével vigasztaltam magam- így talán ez volt az első alkalom, hogy nem ilyen apropóból került a kezembe. :D
Igazából ez egy tipikus lányregény egy erős jellemmel megáldott főhőssel, aki 12 éves kora ellenére felnőttként gondolkozik, erkölcsi tanulságokkal és persze happy enddel.  Mind amelett egy nagyon szerethető történet, jól megformált karakterekkel- bár ők is egy-egy sablonra épültek, nincs bennük túlzott bonyolultság. Magyarul egy kisiskolásnak tökéletes mű, aki pedig felnőttként olvassa újra, annak is kellemes élményben lehet része szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése